"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 29., szombat

Piroska

Egyszer volt, hol nem volt...
Nem, nem... sajnos nem a meséről van szó! Tegnap este már láttam, hogy itt biza készülődik valami. Éjszaka arra ébredtem, hogy azt álmodom, hogy baromira fáj a hasam. Aztán rájöttem, hogy ez nem álom! De nem ám!!!
Esküszöm, hogy nekem ilyen hasfájásom még az életben nem volt! Éjszaka 3-kor keltem fel először, hogy bevegyek egy gyógyszert, majd reggel 7-kor ismét. Ez valami brutális! Még tini koromban sem volt ennyire durva!
Hajnal óta sem  múlt el, valamikor jobb, valamikor meg eltorzul a fejem a fájdalomtól! Remélem most már abbamarad! Ja és még a hasam is felpuffadt! Köszi...!

3 megjegyzés:

  1. Annyira sajnálom Gigi :(((((((((((((( - most rettenetes, de fel fogsz tudni állni idővel, és igenis lesz kisbabád!!!! Megértem amit írsz, arról, hogy át akarod érezni ahogy egy új élet fejlődik ki benned....imádkozom, hogy ez megadasson Neked mihamarabb!!!

    puszillak, Eszter

    VálaszTörlés
  2. Véletlenül tévedtem ide, szomorúan olvasom a sok babára váró sikertelenségét. Tavaly egy olyan anyukával voltam egy szobában, aki 10 évnyi (8 beültetés) sikertelen próbálkozás után let anyuka. Sosem adta fel! Szervi bajaik nem voltak. Az utolsó beültetés előtt 3 hónappal, talált a neten egy cikket a rejtett gluténérzékenységről, ami meddőséget okoz. Elkezdett egy gluténmentes diétát és a következő beültetésnél megmaradt a baba! De vannak az ismeretségi köreimben olyanok is, akik egy bizonyos természetgyógyászhoz jártak és pár hónap után, sikeres volt a babaprojekt, mindenféle beavatkozás nélkül. Saját osztálytársam pedig akkor lett várandós, miután már elvégezték az örökbefogadáshoz szükséges tanfolyamot és gyerkekre vártak, mert a dokik azt mondták nekik, hogy pont úgy találkoztak, hogy egymástól sosem lehet gyerekük. Ma van egy kisfiúk (spontán) és szeretnének még:) Ne addjátok fel!

    VálaszTörlés