"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 25., kedd

Vérvétel, avagy a nagy pofáraesés!

Ma vagyok a transzfer utáni 13. napon. Ma is teszteltem, ahogy már három napja, minden reggel teszem. Ma is két csíkos lett a teszt és talán erősödött is az a bizonyos vonal! (és nem a controll csíkra gondolok :) )

Nagy vehemenciával nekiiramodtunk szép fővárosunknak, hogy felmenjünk a Hegyre egy hcg kontrollra! Nem mondom, hogy nem izgultam, mert remegett kezem-lábam, de ezt még álmomban sem mertem volna gondolni, amit K doki mondott! (Amúgy nem tudom mi lehet vele, mert nagyon rossz színben van!)
Mosolyogva mentem be és ültem le abba a bizonyos fotelba, hogy na most igazi szuper hírt fogunk hallani! Nem telt bele egy perc sem, már úgy ültem ott, mint akit leforráztak vagy átment rajta az úthenger!
Az eredmény 7-es hcg és 78-as progeszteron szint. Először csak tátogtam, mint hal a szatyorban, majd amikor közölte a doki, hogy ez egy elhaló terhesség, akkor eszembe jutottak az egyre erősödő pozitív tesztjeim! Rákérdeztem, hogy ez akkor most hogy is van!? A válasz az volt, hogy a teszt kimutathatja és halvány pozitívat produkálhat! Bummmm....

A fura és amit egyáltalán nem értek, hogy egy 25-ös érzékenységű teszt, hogy mutathat ki 7-es hcg szintet!? És miért erősödnek a csíkok napról-napra!!!!???

Itthon persze első dolgom volt megosztani ezt a "frankó" hírt a Sorstárs-Barinőimmel, akik szintén elámultak a diagnózis hallatán, viszont nem értenek vele egyet. Így jobban belegondolva már én sem, persze azt be kell valljam, hogy nem vagyok orvos!!! :)))

Eszembe jutott egy régi történet, amit még a Babaneten olvastam egy nőről, akinek folyamatosan erősödő pozitív tesztjei voltak, majd a 14. napon az Intézetben kapott egy 0 hcg-s eredményt. Gyorsan megkerestem és nem tudom, hogy a Sors keze-e, de elsőre arra a lapra kattintottam! :) Furi...
Elolvastam a sztoriját és őáltala is megerősítve, megfogadtam a Sorstárs-Barinőim tanácsát, miszerint menjek el egy magán laborba holnap, hogy nézzék meg ők is a hormonokat, több szem többet lát alapon! Amúgy az ő történetéhez hozzá tartozik, hogy másnap egy független laboratóriumban 200 feletti értéket mértek! Na ezt adjátok össze!

Na ezek után gyorsan hívtam a CentrumLabot, hogy holnapra betudnak-e még szuszakolni egy béta hcg mérésre és nagyon kedvesen meg is invitáltak, hogy az Újpestibe nem kell bejelentkezni, mert nincsenek sokan, mehetek! Szupcsi-kircsi!
Szóval holnap reggel ott kezdek és remélem csütörtökre okosabbak leszünk!

Persze nem vonom kétségbe az orvosom hozzáértését, hisz maximálisan megbízom benne, de a gépeknek sem lehet hinni 100%-osan, főleg így, hogy a tesztek.... bla-bla! Inkább holnap is megcsapoltatom magam és, ha ott is ilyen szar eredmények lesznek, akkor el kell fogadnom, hogy ez is ennyi volt!
Addig viszont még reménykedem!




8 megjegyzés:

  1. hát ilyenről még Én se hallottam hogy a 7-es hcg-t kimutatná a 25-ös teszt!!Mindenképp menj el tényleg vérvételre Gigi, mert ez rettentő fura...

    VálaszTörlés
  2. húúú, basztikuli...jaj,de izgulok!!!!!!

    egyébként én csak az én példámat tudom leírni bíztatásként: januárban ET+7. napon 59-es volt a hcg-m. rá két napra lett csak nagyon halvány pozitív a tesztem, ami azután erősödött, de azért 780-as hcg-nél sem ugrott le a két csík a tesztről.

    szóval nem lehet, hogy lemaradt mondjuk két nulla a 7-es mögül? esküszöm én még ezt is el tudom képzelni. szorítok;)

    VálaszTörlés
  3. Én már elég sok mindent hallottam, és olvastam...de ilyet. Valami nagyon nem stimmel az eredménnyel. Drukkolok Neked nagyon

    VálaszTörlés
  4. hú.. sajnos bármi lehet, így hajrá CentrumLab! Drukkolok nagyon.

    VálaszTörlés
  5. sZIA GIGI!MI volt ma?Drukkolok!!

    VálaszTörlés
  6. Gigi mi lett az eredmény. nekem 16 lett a hcg szintem.

    VálaszTörlés