"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 4., kedd

Kontrollon túl...

Mármint a tüszőnéző kontrollon. Ez is megvolt, kipipálhatjuk!
Doki bácsim a bal oldalon 4 méretet sorolt fel, a jobb oldalon meg 5-öt! Vannak még kisebbek is. Remélem azért 9-10 darabot sikerül szépre érlelnem!
Abban maradtunk, hogy vasárnap lesz a punkció! Engem fog utálni mindenki az intézetben! Tök lelkifurim van, hogy miattam be kell jönniük dolgozni hétvégén! Pffff....

Amúgy K dokival már teljesen "egymásra hangolódtunk"! Hogy miért? Hát gondolatolvasó lett Ő! Feküdtem az uh ágyon és az járt a fejemben, hogy milyen jó lenne egyszer megnézni a tüszőcskéket, hogy hogyan néznek ki a "tv-ben" és mi látszik a képernyőn a belsőmből! :) Esküszöm meg sem szólaltam, egyszercsak felémfordította a monitort és elkezdte magyarázni, hogy éppen mit is látunk!
Mondtam is neki, hogy ez hihetetlen!!! Én ezt is, mint oly sok minden mást mostanában, pozitív jelnek értékelem! Lehet, hogy hülye vagyok, de egyszerűen hinnem kell most ezekben! <--- jel

Ahogy a napokban többször is mondták nekem: Minden vég valami új kezdete.
Eladtam a kocsim. <--- jel
Megbeszéltük Z-vel, hogy várunk kicsit, hogy mi lesz a babaügy vége és attól teszem függővé, hogy milyen kocsit veszek. Látta rajtam, hogy belelkesültem egy másik cabrióért. Elmentünk ma megnézni. Eladták ma reggel! <--- jel
Úgy lesz a punkció, ahogy az elsőnél (amikor valami elindult). Pont szabadnapomra esik és másnap mehetek dolgozni. <--- jel
Nem vitás, meggárgyultam!!! :))
Szóval kaptam egy pár jelet, remélem még fogok is és a vége egy  gyönyörű egészséges kisbaba lesz!

A gyógyszerezés megy tovább. Ma, holnap és csütörtökön 112,5 Gonal F. Pénteken 22.00-kor másfél Ovitrelle.

3 megjegyzés:

  1. Szia Gigi,
    vasárnap bent lesz,Krizsa doki, nemrég beszéltem vele (ő hívott vissza az otthoni vezetékeséről :-D múlt hét csütörtökön, anniyra rendes ez a K doki ), és mondta, hogy vasárnap bent van tutira, és vihetjük megmutatni a kisfiúnkat, akit neki köszönhetünk. Remélem, jövő ilyenkor Ti is hasonló céllal mentek majd a Kaáliba. Drukkolok!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hajrááá Gigi, minden jel erre utal :)))

    VálaszTörlés