"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 28., péntek

Fel kell állni!

Megvolt a hcg kontroll. Szépen megy lefelé, olyannyira, hogy lassan Piroska is tiszteletét teszi! Bár ne jönne, de nem lehet sajnos visszatartani, rendületlenül havonta beköszönt, pedig leköszönhetne úgy másfél évre! Piri monnnnyon le! (mondjon le :) )

Délután beszéltem K dokival, de csak telefonon. Ő mondta az értékeket, én meg hülyéket kérdeztem. Mondtam is neki, hogy tudom, hogy hülye kérdés, de miért nem maradt meg a baba. Na gondolom ez nála is a piros posztó, mint nálam a "melyik kapuhoz kell menni", de ő sokkal jobban reagálta le, mint ahogy én szoktam. Bár gondolom magában mondta, hogy honnan a fenéből tudjam, nem vagyok én Isten! Pedig milyen jó lenne! Akkor tudna nekünk intézni egy kisbabát!
Na szóval a szokásos blablával jött, hogy az esetek 60%-ában ilyenkor valamilyen genetikai probléma áll a háttérben! Mondjuk azt hittem, hogy a spontán vetélést fogja említeni. Végül is tök mindegy, a lényegen nem változtat!
Aztán érezte, hogy sok a kérdés és inkább felajánlotta, hogy novemberben menjünk el hozzá egy konzultációra és majd ott mindent megbeszélünk! Utálok már beszélgetni, olyan feleslegesnek tűnik. Semmi nem változik és a sok beszélgetésünk után sincs babánk.

A nap legjobb része az volt, amikor a férjem magától szóba hozta az örökbefogadás témát, bár tudja, hogy én nem igazán szeretném. Végül egy jót beszélgettünk és kiderült, hogy még az egyik alapítvány honlapját is átböngészte, magyarán szólva "beletanult a szakmába". :)
Egyelőre nem tudom milyen állásponton vagyok, kezdek beletörődni, hogy lehet, hogy nem lesz más lehetőségünk csak ez! Végül is, ahogy Ancsi is mondta, ez egy biztosíték arra, hogy egyszer tuti lesz gyerekünk. Ha meggondoljuk magunkat még mindig vissza lehet lépni! Szóval a két beszélgetés hatására kezdem támogatni az ötletet, de az még mindig elborzaszt, hogy értékeljenek minket, a lakásunkba jöjjenek idegenek és pontozzák az életünket, na meg a sok várakozás...
Elmondtam Z-nek, hogy nekem az fáj nagyon, hogy nem lehetek állapotos, nem hordhatok ki egy bébit és nem érezhetem, hogy bennem egy új élet fejlődik. Nekem ez a legrosszabb ebben az egészben! Én mindig is nagyon szerettem volna terhes lenni! Erre felajánlotta, hogy tartsak "házi barátot"! Na neeeeeeem! Mondtam, hogy még attól is hánynom kell, hogy csak elképzelem!  

Szóval egyelőre így állunk. Talán a béka segge alól már eljutottam annak szintjéig, legalábbis most így érzem! Hogy holnap mi lesz, azt nem tudom, de remélem már csak jobb jöhet!

10 megjegyzés:

  1. Gigi! Mire mondta a férjed, hogy tarts "házi barátot"? Nála is van probléma?
    Lehet, hogy hülyeséget kérdezek,nem olvastam az elejétől a blogodat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk a férjemmel van a probléma! Velem elméletileg minden ok!

      Törlés
    2. Nálunk is,sajnos annyira,hogy csak donorral lehet babánk. Nehéz döntés volt részemről, ő rögtön rávágta, hogy csináljuk. Örökbefogadást nem akarta.
      Ti nem gondolkodtatok ezen? Az örökbefogadásnál mindenképpen jobb, hiszen te hordod ki és a te génjeid benne lesznek!
      Ha kérdésed lenne ezzel kapcsolatban, írj nyugodtan!
      Sok erőt és kitartást neked!Dóri

      Törlés
  2. Vicces férjed van! Nekem egyszer mondta egy "kedves" ismerős, hogy váltsak partnert. Rendesen kiosztottam.

    VálaszTörlés
  3. A Boldogság Barátságossá tesz,
    a megpróbáltatások erőssé,
    szomorúság emberségessé,
    a kudarc alázatossá, a szeretet örömtelivé.

    Tudd, a REMÉNY visz előbbre...

    VálaszTörlés
  4. Gigikém, én amondó vagyok, hogy bassza meg a kutya, ha nem leszel várandós, az 'csak' 9 hónap, a gyerek pedig egész életedre szól - 9 hónap hiánya miatt nem érdemes lemondani arról, hogy szülők legyetek! hidd el, az első fogatlan vigyornál, ami csak ott, csak Neked szól, magasról lefosnád, hogy kinek az alfeléből jött ki a gyerek, akiről hetek óta Te gondoskodsz, és aki hetek óta csak Rád van utalva.
    (személy szerint nekem a donoros lombik meredekebb, mint az örökbefogadás, de hát tudod, nem vagyunk egyformák). puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szijjjja! :) Ezer éve... Sajnos a zárt blogodba nem jutottam be, gondolom nem küldtem e-mail címet! Remélem minden oké veletek és még mindig csípem a szókimondó stílusod! ;)

      Törlés
  5. Hát akkor küldj címet, és felveszlek az olvasók közé! :-D puszmák!

    VálaszTörlés