"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 12., szerda

Tévedtem...

hogy AZ volt az utolsó szuri! De mekkorát! :)

Ma kellett mennem 10-re a Hegyre, hogy visszakapjam a babáimat! Tudtam, hogy 4 kis embriónk indult osztódásnak, de nagy dilemmám volt, hogy mennyit kérjek vissza. Én ugyebár hármat szerettem volna, viszont 1-et meg feleslegesnek tartottam lefagyasztani. Végül a természet majdhogynem megoldotta a gondomat. 3 kis poronty szépen fejlődött a negyedik meg lemaradt tőlük.
K doki először azt javasolta, hogy tegyük visssza mind a négyet. Na ekkor leestem a székről és lementem hídba, miközben kigúvadtak a szemeim. Gondolom ezt láthatta rajtam és megkérdezte, hogy én mit gondolok. Hát én elmondtam. Kettőt szeretnék vissza, kettőt fagyiba. Azt válaszolta, hogy a lemaradt embrikének nem sok esélyt lát, sem visszaültetésnél, se a fagyasztásból való kiengedésnél. Így szó, szót követett és megállapodtunk, hogy a három szépet ülteti vissza és a rosszalkodót megpróbálják elvinni az 5. napig és, ha úgy látják megfelelő, akkor lefagyasztják, de ne reménykedjek.
És különben is, minek nekem fagyasztott embrió - kérdezi?! Hát mondom, mert megnyugtató a tudat, hogy van vésztartalék!

Szóval most itt csücsülök három kis bébikezdeménnyel a hasamban és nagyon-nagyon bízom bennük, hogy legalább az egyikük megakar majd születni jövőre.

A szurira visszatérve... Kérdezte a nagyfőnök, hogy megszokott-e jönni előbb, mint a 14. nap (mármint ET után). Mondtam igen. Erre felírt még két Ovitrelle-t, hogy két naponta egy felet toljak be magamnak! Esküszöm, függő leszek! :)) Ha ez a siker ára, akkor akár naponta hasbaszúrom magam a 9 hónap alatt! Bármit, csak már jöjjön hozzánk egy kisbaba!!!

9 megjegyzés:

  1. gyerünk, nagyon drukk.. és a 4. is jó lesz, csak úgy megnyugtatásul :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom a Többiekhez! Mennek a drukkok! Puszi
    ++++++++++++++++++++

    VálaszTörlés
  3. ++++++++++++++++++++++++++ Hajrá, hajrá Bébik, Tessék kapaszkodni!!!!!!!!!! Drukkolon NAGYON!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon drukkolok Neked!!!!!!

    Gitta

    VálaszTörlés
  5. Nagyon drukkolok Nektek! Nekünk ma volt a transzfer! Anita

    VálaszTörlés