"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 7., péntek

Majdnem utolsó szurik

Ma este 10-kor kellett beadnom magamnak az Ovitrelle nevű tüszőrepesztőből másfél adagot. Nekem eddig mindig csak egy fecskendőnyi kellett, ez most valami új a dokimnál. Azt mondta ez így lesz jó! Hát..., ha ő mondja! :) Ámen!

Gondolom a megmaradt felet majd a beültetés után kell beszúrni magamnak. Emlékszem, hogy olvastam már többeteknél, hogy ti is így adtátok, de nem tudom pontosan, hogy mikor. Na mindegy, majd K doki megmondja!

A tegnapi két por, egy oldószeres Gonal beadása olyan volt, mint egy kabaré jelenet. Férjem beszúrta az első ampullába az oldószert, majd nem tudta kiszívni. Én elmebeteg meg felfordítottam az üveget és úgy kezdtem visszaszívni a fecskendőbe, persze nem igazán jött. Viszont a fecskendő nyomója (remélem értitek! amivel benyomjuk az anyagot, nem tudom a pontos nevét) hátul kiszaladt, így kifolyt majdnem a fele a cuccnak. Végül is, annyira nem gáz, mert úgyis csak 112,5-ket kaptam, ez meg 150 lett volna. Így 110 körülire jött ki a mennyiség. Nem hinném, hogy ezen bármi is múlna. Nah szóval elbénáztuk. :))

Vasárnap 8.30-ra megyünk a Hegyre és leszívják a tüszőcskéimet, amik már rendesen feszítenek! :)

1 megjegyzés: