"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 17., hétfő

Megőrülök!

Úgy érzem, hogy belebolondulok ebbe a várakozásba! Nem figyelem a jeleket, nem figyelem a jeleket. Hogy a fenébe ne figyelném a jeleket??? Ez őrjítő. Tiszta gáz vagyok és türelmetlen is!
Ez a puffadás is. Lehet jó jel is és lehet még mellékhatása a hormonoknak, amiket elefánt adagban kapok. Ahogy egy kedves ismeretlen írta, nekem is megfordult a fejemben, hogy ez biza túlstimu. Nem tudom, (még) nem vagyok orvos (bár már eléggé szakképzett az igen). Annyi szól csak ellene, hogy már több, mint egy hét telt el a punkció óta!
Jajj én nem bírom ki még ezt a 9 napot, így ebben a bizonytalanságban! Brrr... utálom magam! :p

Valaki pofozzon fel vagy valamiiiiiii!!!!

Az utolsó fél adag Ovitrelle-t holnap kell beadni! Vasárnapra tényleg kiürül? Akkor már csinálhatok tesztet a 11. napon? És ugye két csíkos lesz!!!!??

HÜLYE VAGYOK!!!!

3 megjegyzés:

  1. Nem vagy hülye Gigi:) Én dettó ilyen voltam....komolyan azon gondolkozom, hogy most fogok kérni valami nyugtatót, mert, hogy én ezt a két hét várakozást nem fogom kibírni, az tuti...nekem súlyos hiszti rohamaim voltak sajnos.

    Nagyon-nagyon drukkolok, hogy pozitív legyen a teszt....két csíkos lesz, meglátod;)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok szerintetek ha nem megy le a puffadás akkor gáz van? azt mondják jó jel,de már két hete szét durranok remélem terhes vagyok?!

    VálaszTörlés