"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 15., szombat

Puffadok

Nem tudom ki hogy van/volt vele, de én a transzfer után elkezdtem puffadni. Először csak azt gondoltam, hogy azért, mert nem sikerült produkálnom a mellékesben, de ma megtört a jég, aztán ideig-óráig jobb is lett, de dél óta ismét ugyanazt érzem. Kevés volt talán? Pfff...
Tök gáz, mert feszít odalennt és amikor felállok és elmozdulnak bennt a dolgok, akkor azt is érzem. Nah remélem érthetően írtam le így virágnyelven. Mégsem akartam csak füttyjeleket! :))

Valakinek valami ötlet???

Már az is eszembejutott, hogy esetleg víz gyűlt fel a hasamban? Nem hinném... a punkció után egy héttel!

8 megjegyzés:

  1. Tapadnak a fiúk! ;) ez jóóó, kívánom, hogy puffadj még jó sokáig!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is ez jó jel;) Mikor tesztelsz?

    VálaszTörlés
  3. Ohhh Csajok! Bárcsak tényleg így lenne! Bár az is a babócák mellett szól, hogy eddig bármennyi progit kaptam soha nem puffadt a hasam. Ez a mostani brutál. Már olyan, mint egy labda!

    Rita! Elméletileg 26-án kell tesztelni. Az utolsó fél adag Ovitrelle-t kedden kell beadnom, az kb vasárnapra kiürül.

    VálaszTörlés
  4. Szia, nem akarlak megijeszteni, de amikor hiperstimulált voltam akkor nekem is ilyen puffadás érzés volt, javaslom beszélj az orvosoddal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eszembe jutott, csak semmi nem indokolja! Eleve "csak" 7 tüszőm lett és a punkció után tök jól voltam. Ez a puffadás az ET utáni napon jött elő.
      Azért lehet, hogy felhívom majd a dokim, ha holnapra sem múlik.
      Neked milyen érzés volt? Fájt?

      Törlés
  5. Gigi, Én is úgy tudom, hogy ez JÓ JEL, az ET után ennyi idővel:))
    Drukkolok nagyon!

    VálaszTörlés
  6. Én is csak pozitív dolgokat olvastam erről Gigi!!!

    VálaszTörlés
  7. Bármi is ez, remélem jót jelent!

    VálaszTörlés