"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 18., kedd

Puffadás folyt.köv.

Tegnap este úgy döntöttem, hogy ha reggelre nem változik a szitu felhívom K dokit és tájékoztatom a kialakult helyzetről.

Ébredés után, sőt már az ágyban is, éreztem, hogy itt biza semmi változás, max. annyi, hogy nagyon picit mintha enyhülni látszana a puffadásom. Nade, amint a tükörbe néztem, láttam ám, hogy Házikó (a hasam, mert akkora, mint egy ház) nem tágít mellőlem. Ha nem is vagyok terhes, de legalább már úgy nézek ki! :) Amúgy 1 kg-val több is vagyok, mint voltam, biztos a víztől.

Szóval felhívtam kedvenc orvosomat, aki a tények hallatán ujjongásban tört ki, hogy ez biza nagyon jó jel és ennek nagyon örülünk! Sok fehérje, sok víz az instrukció! Hát, ha ő örül, akkor én is! :)) Viszont innen nagyon nagyot lehet pofára esni! Remélem nem így lesz!

Még jó, hogy az utóbbi időben ledobtam jó pár kilót, így nem okoz gondot Házikón begombolni a nadrágomat! ;) Micsoda szerencse! :)))

9 megjegyzés:

  1. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ drukk ezerrel!!!!

    VálaszTörlés
  2. csatlakozom Kalkatához: ++++++++++++++++++++++++++++++++!!

    VálaszTörlés
  3. Ezek bizony nagyon jó jelek:) Én transzfer után 9 nappal kerültem hiperstimuval kórházba, ami nem volt könnyű, de megérte, mert ma vagyok 21 hetes:)) Szerintem ez tutira az lesz. Egyél annyi húst, amennyit csak tudsz. Ne hajolgass, nehogy a nagy petefészkek elmozduljanak, de sétálj sokat, hogy gyorsuljon az anyagcseréd! Ez már tuti! Légy boldog! Hidd el és örülj neki:)
    Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh Paolo! Bárcsak így lenne, de napról-napra megy le a puffadás!

      Törlés
  4. Gigi, én pont ezekből a jelekből sejtettem egy picikét, hogy talán most sikerült!!!!!Amikor bementem a 14. napon a vv-re, akkor akkora volt a hasam, mint egy 5 hónapos terhesnek! Ezek ugyan túlstimu jelei, de tudtad, hogy ezek azért erősödnek, mert a baba és most Zeke dokit idézem "beleharap a méhfalba, beindul a hcg, ahogy befelé ágyazódik, és ez túlstimus tüneteteket generál"!?!?!?! Jaj nem is tudom miért nem olvastalak hamarabb, szóval ne izgulj, ezek bizony tényleg jó jelek!!!!!!!!!!! Én most nagyon nagyon drukkolok!!!!!!!!!!!!!!!! És jók a megérzéseim......

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen tudtam ezeket, de sajna mára majdnem teljesen lelapult a hasam. Még picit puffadt, de korántsem annyira, mint pl tegnap.
      Ma néha-néha mensis görcseim vannak, de nagyon lightosak! Azért még bízom!!!

      Törlés
    2. Drukkolo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés
  5. Üdv mindekinek én 13 napal vagyok be ültetés után és nagyon fel pufadva. Ma volt hcg de csak holnap lesz eredmény.

    VálaszTörlés