"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 20., csütörtök

Szinte zéró tünet

Ma szinte semmilyen tünetem nincs, amit amúgy nem figyelek! ;)
A hasam még picit puffadt és így délutánra megérkezett néhány pici mensis fájdalom, de kb ennyi. Ha nagyon beakarom dumálni magamnak, akkor volt egy kis gyomorégésem, de szerintem, ha nem figyelek rá észre sem veszem!

A paradicsom már nem lebeg állandóan a lelkiszemeim előtt, mint néhány nappal korábban. Akkor másra se tudtam gondolni, csak a parira meg a párizsira. Na ez utóbbi még mindig jöhet, de a pariőrület alább hagyott. Mondjuk most, hogy írok róla.... :))))

FOLYTATÁS:
Szóval az, hogy semmi tünet, ez kb. délután 2-ig volt igaz. Onnantól kezdve felváltva mensis görcsök és ismét a "gyomorrosszközérzet", ami nem tudom, hogy egyenlő-e az émelygéssel. Úgyhogy kicsit megnyugodtam. Nem hittem volna, hogy valaha hiányolni fogok ilyesmiket! :)))
Szerencsére már nem emlékszem, hogy milyen émelyegni, mert utoljára 6 éves koromban rókáztam és amikor az orromon távozott egy borsó, na akkor azt mondtam, hogy ebből köszönöm elég volt. Azóta nem is volt ilyenféle problémám. :) Se róka, se borsó! :D

7 megjegyzés:

  1. nagyon szorítok Gigi....sikerülnie kell és kész!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem írok közhelyeket~remélem~ de tudd, hogy Veled vagyok én is, és szorítok!
    Puszillak

    VálaszTörlés
  3. :D hát ez jó :D
    azért szorítok, hogy jöjjenek azok a bizonyos rosszul létek;)

    VálaszTörlés
  4. Gigi, mi újság? Tűkön ülök!! :)

    VálaszTörlés