"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 26., szerda

A remény is meghalt...

hogy itt baba lenne és lassan az a remény is kezd meghalni, hogy nekem valaha ebben a rohadt életben lesz gyerekem!

A mai hcg eredménye 10, tehát a "terhességgel" valami nincs rendben, innentől kezdve hagyni kell, hogy felszívódjon.

A Nagy Fehérnek igaza van és a gépnek is! Pedig olyan jó lett volna, ha valaki/valami tévedett volna! Nem haragudnék senkire esküszöm!

Pénteken még megyek a hegyre egy kontrollra, hogy mizu és nagyon reménykedem, hogy addigra már nem fog emelkedni az érték, mert egy méhenkívüli aztán végképp nem hiányzik nekem! No thanks!

Ahogy minden rosszban, ebben is volt egy-két jó dolog! Végre megtapasztaltam, hogy milyen lehet várandósnak lenni. Ugyan csak két napig voltak tüneteim, mint rossz gyomor, gombóc a torokban, émelygés, szédülés stb, de tök jó volt érzeni! És életemben először láttam pozitív terhességi tesztet! Nem is egyet! Emlékül magamnak berakom ide az utolsó képet, amit csináltam.



A férjem tegnap azt mondta, hogy ez volt az utolsó lombikunk, többet nem akar, mert nem bírja nézni, hogy kiborulok. Bevallom, hogy igen, ez most eléggé megvisel. Szar, amikor elhúzzák előtted a mézes-madzagot, de nem tudod megkaparintani.
Én úgy gondolom, hogy azt az egy tb-s lehetőségünket azért még kifogjuk használni, de nem tavasszal az biztos! Nekünk valahogy ez a szeptemberi lombik jön be, hátha jövőre még jobban sikerül majd. Az az utolsó reményem, mivel fagyibabánk sem maradt.

Mindenkinek köszönöm, hogy drukkolt és szurkolt és velem együtt örült a zebráknak, de az élet már csak ilyen...! IGAZSÁGTALAN!!!

14 megjegyzés:

  1. Drága Gigi! Nagyon-nagyon sajnálom!!! Annyira drukkoltam basszus! Ez nem igazság!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hogy a r....t k...a életbe!
    Sajnálom, Gigi, nagyon! Most már érted is haragszom.

    VálaszTörlés
  3. Drága Gigi!

    Rettenetesen sajnálom!!!!!! Nagyon együtt érzek veled! Egyszer (2 éve) nekem is volt egy hasonló "terhességem", csak 200-as Hcg-vel... A többit tudod már. Akkor nekem is azt mondta a férjem, hogy inkább lemond a babáról, de engem nem akar már szenvedni látni:( Azóta még mindig "küzdünk", de majd csak egyszer összejön...

    Puszi és nagy ölelés Gitta

    VálaszTörlés
  4. Most nagyon elszomorodtam:(((((

    VálaszTörlés
  5. Nem is tudom mit mondjak:( Remélem azért ha lesz kedved írod tovább a kis blogodat, mert nagyon szeretlek olvasni...Kitartás GIGI!

    VálaszTörlés
  6. Veled szomorkodom, nagyon sajnálom! );
    (((Gigi)))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon sajnláom Drága, megértem mit érzel..............nekem pont ez volt a mostani terhességem előtt, vagyis az elsőző lombiknál, egy alacsony 5ös hcgt mértek, majd ment fel 17ig amikor is úgy döntött nem megy tovább, és sajnos annyiban maradt. Ki voltam én is, de biztos olvastad is anno ezt akkor, DE arra gondoltam, hogy mostmár elindult valami, Zeke is úgy fogalmazott: ez egy erős kapufa volt, de legközelebb gól lesz! És így is lett, hiszen most 16 hetes kismama vagyok :). Ne add fel, ez volt a Te kapufád, és legközebb meglesz az a góóóóóóóóóóóól, nagyon fogok szorítani érte! Most nagyon nehéz, hiszen már a kezedben érezted a sikert, de higyj benne hogy legközelebb meg lesz!!!!!!! Fel a fejjel!!!!

    VálaszTörlés
  8. Kedves Gigi!
    Nagyon nagyon sajnálom, együttérzek, erre nincsenek is szavak, én magam is többször átéltem ezt:-(...(egy mondatod azonban megragadta a figyelmem, és ne haragudj, ha okoskodónak tűnök: "nem tavasszal az biztos! Nekünk valahogy ez a szeptemberi lombik jön be"....nem olvastalak kezdettől fogva, de mértek D vitamin szintet valamikor Neked, és szedtél D vitamint? Merthogy a D-vitaminszintünk szeptemberben pont a legmagasabb, a nyári napozások után....)
    Nagyon nagyon drukkolok Nektek! Üdv: Ági

    VálaszTörlés
  9. szia
    én eddig ismeretlenül, zúg olvasóként szurkoltam nektek!!
    nagyon sajnálom..
    megsirattam én is a babátokat..

    VálaszTörlés
  10. :::((((((((((
    (az előző kommentemért ne haragudj, nem tudtam még :((((((((()

    VálaszTörlés
  11. :( nehogy most adjátok fel - ez már majdnem megvolt, a következő tuti siker lesz!!!! egyre javul a "recept", mit, mikor, hogyan..

    VálaszTörlés