"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. szeptember 9., vasárnap

'AZ' utolsó szuri

Ma van a napja, hogy az uccsó szurit magamba döfjem. Ez pedig nem más, mint a megmaradt Ovitrelle. Halvány lila gőzöm sincs, hogy ezt miért kell, de, ha a nagyfőnök ezt mondja, akkor ezt kell csinálni! :)

Megvolt a punkció! Tök jó volt, összesen ketten voltunk, plusz 3-4 ET. Tök gyorsan ment minden, kivéve az én észheztérésemet. Szerintem most szunyókáltam a legtöbbet és alig akartam felkelni. Jól esett volna még egy kis szundi-bundi. :)
A végeredmény 7 tüsző, ebből 6 érett petesejt. Nem mondom volt már több is, de ugyebár akár egy is elegendő egy (vagy kettő) szépséges gyermekhez.

Kíváncsian várom a holnapi beszélgetést a biológussal. Ha alacsony számot mond én harakirit követek el magamon! Szóval, ha este sincs bejegyzésem, akkor többé  ne várjatok! :D (csak viccelek)

A hab a tortán, hogy a munkahelyemen bejelentették a csoportos létszámleépítést! Na ez aztán egyáltalán nem hiányzott! Most receghetek egy hónapig, hogy megmarad az állásom vagy mehetek munkanélkülire! Ez borzasztó. Így másik kocsit sem veszek, mert ki tudja mi lesz!

3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. na mégegyszer, olvashatóan..
    Gigi, nagyon drukkolok. A melóhelyen nem jelentetted be a lombikot, nem vagy védett?
    Üdv, Audrey

    VálaszTörlés
  3. na? hányan vannak? ne csigázz;)

    VálaszTörlés