"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. március 27., kedd

Utálom az egészet!

Nekem ebből már elegem van! Miért van az, hogy szépen megnövesztgetem a 11 sejtemet, egy hónapig minden nap hasba szúrkálom magam, mintha ez lenne a hobbim, aztán mire végre a 4. hívásomra felveszik a telefont, közlik, hogy egy, azaz egy darab embriónk van!?

Nem bírom ezt már, miért kell ezen átmennem? Tettem valami nagyon-nagyon rosszat az életemben, ami miatt bűnhődöm?

8 megjegyzés:

  1. Draga Gigi, NE ADD FEL!!!! Nekem 6 petikebol az elso napon egy dadab sem lett!!! Pedig mi meg donor spermiumot is bevetettunk!!! Aztan a masodik napon egy megis ugy gondolta, hogy beindul, es az az egy, SAJAT!!! Szoval kerd oket, hogy tessek osztodni szepen!!!! Holnapra hatha meggondoljak magukat! Drukkolok nagyon!!!

    VálaszTörlés
  2. Holnapra még beindulhat a többi bogyó is. Drukkolok! Bella

    VálaszTörlés
  3. Gigi tarts ki! Egy babához mindenből 1 bőven elég! Drukkolok nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak vagytok, de sajnos nem hiszek a csodákban!

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon együtt érzek veled, mert a 4. lombiknál mi is így jártunk!Ez nagyon kiborító!De most szurkolj annak az egynek, hogy a babátok lehessen!Edina

    VálaszTörlés
  6. Gigi, ne mondd, hogy nem hiszel!!!!Hinni kell, az a legfontosabb, bár megértem hogy nagyon nehéz, engem is megviselt, amikor kiderült, hogy csak kettő balsztobabánk lett, és nem lesz fagyasztás - de arra kell gondolni, hogy bizony tényleg egy is elég a boldogságotokhoz, és neki kell most, hogy higyj benne!!! Én nagyon drukkolok!!!!
    Eszter (az alombaba.blogspot.com-ról: és itt is nagyon köszönöm az együttérző szavaidat!)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon drukkolok!!!!!!!!!!!!!!! Ne add fel!!!!!!

    VálaszTörlés