"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. március 11., vasárnap

Mi lesz így?

A férjem 4. napja lázas beteg. A tünetei abszolút influenzás tünetek, de az ügyeletes orvos azt írta a papírjára, hogy heveny bronchitis. A torka is nagyon fáj, néha köhög, de akkor iszonyú csúnyán, fájtak a végtagjai és még a fején a bőr is! Szegénykém. Csütörtök óta alig alszik valamit az éjszakák folyamán.
Aggódom, hogy a lázas állapot miatt a doki leállítja a stimut. Valakinek volt már ilyen tapasztalata vagy hallott már ilyesmiről???

Én nem kaptam el tőle és nem is áll szándékomban. Rólam annyit, hogy tegnap délután elkezdett fájni a derekam, de nem úgy, mint amikor meghúzza az ember, hanem úgy, mint amikor valami bevan gyulladva. Egész éjjel szenvedtem, mert már az egész hátam fájt, égett, aztán már előre is kisugárzott. Hajnalban kellett volna mennem dolgozni, de egyszerűen nem volt erőm hozzá. Felegyenesedni sem bírtam a fájdalomtól. A paplan alatt meg csatakosra izzadtam. Nem tudom mi a franc volt, de ahogy jött, úgy múlt el. Bevettem egy Panadolt és - undi leszek, bocs - kivettem a tampont. Arra gondolok, hogy lehet, hogy ez utóbbi miatt voltak ezek a tünetek? 

Tök szívás az egész, mert egy nap miatt nem akarok az orvoshoz menni, remélem, hogy a főnököm megértő lesz és inkább szabit ír erre a napra. Drukkoljatok légyszi! :)

3 megjegyzés:

  1. Az első stimulációnk idején, a leszívás előtti hétvégén a férjem belázasodott. Sosem volt még 38 fokos láza, na akkor bezzeg azt mértünk. Izgultam én is, hogy leállítják miatta a programot, de a doki megnyugtatott, hogy marad ott elégséges ivarsejt a megtermékenyítéshez. Szóval felesleges volt hűtenünk nemesebb szerveit.
    (A tünetei totál azok voltak, amiket írtál, érdekes, augusztusban...)
    Ne aggódj és szorítok persze!

    VálaszTörlés
  2. a mostani betegség a 2,5 hónap múlva 'ellőtt töltények're hat majd (ennyi a spermiumok érési ideje). nyugi :)
    drukk!

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok! Igen, én is erre gondoltam, hogy 3 hónap az érési idő! :)

    VálaszTörlés