"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. március 15., csütörtök

A gyógyulás útján

Úgy tűnik, hogy talán a hét végére meggyógyulok! :) Nem mondom, hogy szuper formában vagyok, de sokkal jobban, mint tegnap és előtte. Remélem ma már a láz, sőt még a hőemelkedés is elkerül!
Borzasztó volt! Előző éjszaka már majdnem végrendelkezni kezdtem! Tudom, hogy hülyén hangzik egy lázas állapot miatt, de én valahogy brutál nehezen viselem! A lényeg, hogy múlófélben ez a szarság!

Holnap megyek fel a Hegyre E2 és LH vérvételre. Igaz, hogy hétfőn kellett volna, de képtelen voltam rá, plusz nem akartam a leendő kismamikat és már áldott állapotban lévő sorstársaimat összefertőzni. Beszéltem a dokimmal, azt mondta, hogy nem probléma, ha csak pénteken megyek. Sajnos ő nem lesz bennt (végülis megérdemel egy kis pihenést!), de majd küldjem el neki sms-ben az eredményt! Remélem válaszolni is fog rá! Utálok így zavarni embereket a szabadnapjukon, de muszáj lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése