"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. március 23., péntek

Tüszők

Többször éreztem a napokban, hogy feszít a hasam, de én naív azt hittem, hogy csak a barna maci akar kijönni. (Bocs!) Miután mostanság hasmenéses állapotban leledzem, így ma végre rájöttem - milyen okos vagyok :)) -, hogy a tüszőim feszítik a hasam. Ez egy kicsit gáz, mert még két napom van a leszívásig!

Voltam K2 Hiking-en, baromi nehéz volt, nagyon-nagyon elfáradtam a végén meg már aggódtam, hogy nem ártok-e ezzel a megterheléssel az érő petikéimnek?! Aztán eszembe jutott drága doktorom állandó felszólítása: Mozogni, mozogni, mozogni, úgyhogy megnyugodtam.

Holnap este 10-kor kell beadnom az Ovitrelle-t, ami majd hétfő reggelre megrepeszti a tüszőimet!

Nagyon bízom a sikerben! :)

6 megjegyzés:

  1. Szia Gigi!
    Most találtam rád, mi is hasonló cipőben járunk :-( mi egy ideje a lombikozást szüneteltetjük és már nem is biztos , hogy szeretnék többet!
    Kitartást és sok sikert, mindenek előtt pozitív tesztet kívánok!Remélem megtörténik a csoda...
    Üdv, Edina
    (az én történetem :http://babavonzasa.blogspot.com/)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon várom a mai híreket! Minden rendben lesz meglátod!:)
    Hova jársz K2 Hiking-ra? Én is nézegettem mostanában. Bella

    VálaszTörlés
  3. A Nemes Fitnessbe járok a tornákra! :)

    VálaszTörlés