"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. március 26., hétfő

Punkció 4.

Hát megvolt ez is. A vénámat megint csak másodjára sikerült eltalálnia a lánykának. Van egy idősebb nő, aki simán elsőre betalál, de ez a fiatalabb a múltkor is bénázott kicsit. Amúgy kedves volt. :)

11 darab petesejtem lett. :D
Ez tök jó! Nem sok, nem kevés, pont jó szám!

Most valahogy nehezebben tértem magamhoz, mint szoktam. Amikor Emike elengedett még igencsak kóválygós volt a fejem, de muszáj volt mennem, mert sokan voltak és aggódtam, mert Z-t visszahívták egy második katonaadásra is. Ettől kicsit megijedtem, hogy mi lesz, ha nincs benne egyetlen élő és mozgó spremium, akkor hiába szúrkáltam magam egy hónapig és veszendőbe megy 11 darab petikém...
Ezt nagyon nem szeretném!

Persze K doki megint egy tündérfiú volt. :) Amikor bementünk hozzá, mondta, hogy megjöttek a nap hősei. Na ez nem kellett a férjemnek, mert amúgy is kivolt egy kicsit. Elmondtuk, hogy mi a szitu és gyorsan átment a biológusokhoz, hogy megnézze mi a helyzet. Visszatérve aztán megnyugtatott minket, hogy rendben lesz minden és én hiszek neki!!! :))

Nagyon drukkolok a sejtecskéinknek, hogy szépen összejöjjenek és holnap szép számot halljak a telefonban, nem úgy, mint legutóbb!

Drága kis bogyóim, küldöm az energiákat nektek!!! Ügyesek legyetek! :)

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó hír! Hajrá a bogyóknak!:) Most nem nézett K. doki progiszintet?
    Bella

    VálaszTörlés
  2. Szia,
    Már tegnap végigolvastalak, de már erőm nem volt commentelni...
    ne haragudj!
    Köszi a drukkot,én is ugyanúgy drukkolok Nektek!
    Tavaly felébredtek, és pont, hogy a Te blogod az, ami most vígasztal! Köszi érte!
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Bella! Most nem nézett, mert ez hosszú protokoll volt, így a szervezet nem termel magától. Amúgy én is rákérdeztem! :)

    VálaszTörlés