"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. március 13., kedd

Láz

Sajnos én is elkaptam ezt a cart a férjemtől. Tegnap már lázas is voltam és nagyon rosszul éreztem magam. Egész éjjel tüzelt a testem, alig vártam, hogy végre reggel legyen. Szétszakad a torkom, ha köhögök a légcsövem iszonyúan fáj a többiről nem is beszélve. Utálok beteg lenni és ez a lehető legrosszabbkor jött! Tegnap kellett volna mennem E2 és LH vérvételre, de képtelen voltam felmenni és nem is akartam mindenkit szétfertőzni. Ha jobban leszek, akkor majd holnap felcsattogok. Muszáj lesz valahogy elvergődnöm oda!

5 megjegyzés:

  1. Jobbulást! Remélem mihamarabb meggyógyulsz!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. jobbulást! homeogene, tantum verde - ezeket nyugodtan szedheted, jók!

    VálaszTörlés
  4. nem birom már ezt a lázat. Majdnem hajnali két óra van és még egy szemhunyásnyit sem aludtam.

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást! Remélem minél hamarabb meggyógyultok. Bella

    VálaszTörlés