"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. március 29., csütörtök

Juhhhéééé, szinte hihetetlen... :)

Nagy meglepetés fogadott a Hegyen, amikor behívott K doki, hogy a transzfert megbeszéljük. 3 bogyócskánk lett!!! :D Megnéztem őket a mikroszkóp alatt, mind különböző fejlődési stádiumban volt, de olyan jó volt őket bámulni, aztán beköltöztek a pocimba!

Jó kis társaság verődött ma össze a punkciósokból és belőlem (a többi ET-s lány nem volt túl beszédes). Végigdumáltuk a fél óra pihenőmet, a végén Emike még meg is kérdezte, hogy akarok-e menni, mert nem muszáj, maradhatok még dumcsizni. :)) Azért én inkább eljöttem, bár a férjem ma nem tudott velem jönni, mert dolgoznia kellett. Sebaj, így a hazafele utat végigénekeltem a kis bogyóimmal! :)) Azt azért hozzáteszem, hogy kocsival voltam, még mielőtt azt hiszitek, hogy teljesen bekattantam! :)
Szóval most öröm és bódottág van és remélem így is fog maradni, amikor két hét múlva tesztelnem kell!

18 megjegyzés:

  1. Jobbnál jobb híreket hallunk rólad!Szurkolok nagyon és kívánom, hogy tényleg ott legyen az a pozitív teszt a végén :-))))

    VálaszTörlés
  2. Szuuuuuuuuuuuuuuuuper!:) Bella

    VálaszTörlés
  3. Akkor jönni akar valaki hozzátok nagyon...

    VálaszTörlés
  4. Micsoda renek meglepetés!!!!Drukkolok a picuroknak :)

    VálaszTörlés
  5. Juhééééééé! hajrá Bogyókák! Nagyon drukkolok!!! Puszillak:Kriszto

    VálaszTörlés
  6. Nagyon drukkolok!!

    Az egyik punkciós:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Az egyik punkciós"... melyik vagy? A szöszke vagy a 4. lombikos? Jó kis csapat volt!

      Törlés
  7. Rövid hajú, szőke melírral a jobb oldali ágy mellett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda véletlen, hogy megtaláltál! :) Hány embriód lett és mikor mész transzferre?
      (Te vagy a 4. próbálkozós, ugye?)

      Törlés
  8. Tényleg véletlen, mert egy másik blogot olvastam, és Nála volt elmentve a Te blogod is:)
    Igen, nekem volt a 4. lombikom. Akkor ugye 24-et szívtak le,és tegnapra 17 megtermékenyült:)
    Kedden lesz ET.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez aztán szép szám! Most tuti sikerülni fog! 3-at kapsz vissza? Még így is egy csomóan mennek majd fagyiba! :)))

      Törlés
  9. Hát, nálunk nem ilyen egyszerű a dolog. Többször volt 10 feletti osztódónk,és mire ET-re került a sor, addigra alig maradt valami. Szóval, én is kíváncsi leszek mennyi marad keddre.
    Én 2-t szoktam visszakérni, de ez most még kérdéses. Majd kedden kiderül:)

    Remélem igazad lesz! Tényleg nagyon drukkolok Neked!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon drukkolok neked és remélem majd jelentkezel!!!

      Törlés
  10. Persze, hogy jelentkezni fogok!! Most, hogy Rád találtam, többször felnézek Hozzád! Tényleg jó kis csapat volt csütörtökön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nagyon sajnálom, hogy nem sikerült Nektek!!
      Sajnos nekünk sem...
      Ma voltunk vv-en. Ugye elmegy a dr.nő így másik dokit kell választanunk. De még nem most!
      Vigyázz magadra!
      Gitta

      Törlés