"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. március 31., szombat

Ez a szél...

már borzasztó! Iszonyú, ahogy fúj, kedvem sincs kimenni ebben az időben, viszont így a lakásba vagyok zárva. Azért ma annyi időre kimentem, amíg befejeztem a sárgabarackfáim megmetszését. Ne gondoljatok nagy munkára, hisz még gyerek fák. A magasabban lévő ágak levágásához Z segítségét kértem és akkor is, amikor a régi madárfészkeket kellett kiszedni a pincelejáró magasan lévő ablakából. Mondanom sem kell, hogy most tiszta fészek a hajam. Még most is potyog belőlem az afrik! :) 

Ma jó kis késő esti programunk lesz! Megyünk a Deák térre metróalagút látogatásra. Tök jó lesz! Egyszer már voltam lennt, de akkor az óvóhelyeket mutatták meg, most meg szellőzőalagutak, szerelőaknák, mozgólépcső gépház stb. és a végén - persze üzemzárás után -, átsétálunk az Arany János utcai megállóba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése