"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. október 7., péntek

Újra itthon

Nagyon gyorsan eltelt ez az egy hét, amit Sharm el Sheikhben töltöttünk.
Csodálatos volt! Egyszerűen nem lehet belőle kiábrándulni! Imádom!!! Hiába voltam hetedjére, már alig várom, hogy ismét visszatérhessek. Szerencsére Z-nek is tetszik, szóval szerintem nem lesz akadálya.

Tegnap előtt elfelejtettem bevenni a fogigátlót este, úgyhogy tegnap délelőtt pótoltam és este bevettem az utolsó darabot!!! Pont a szülinapomon!!!

Egyébként a hotel személyzete részéről nagyon kedves gesztus volt, hogy a szobánkba hoztak egy tortát egy gyertyával és két terítékkel és persze boldog szülinapot kívántak!!! :)

Nagyon rossz volt hazajönni. Itthon hideg és szürkeség fogadott és már előre tartok a ránk váró dolgoktól, amit kicsit most tortúrának érzek. Na majd meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése