"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. október 22., szombat

Utolsó szuris nap

Végre eljött ez a nap is.

Ugyan ma 3 szurit kellett ill. kell beadni magamnak, de nagyon örülök, hogy ezennel vége a szurkálódásnak.

Az utolsó Cetrotide érdekesen sikerült...
Felszívtam, ahogy szoktam, lelégtelenítettem, elkezdem beadni magamnak, mire látom, hogy ott egy bazi légbuborék. Nah gondoltam, majd benyomom amíg a bubit látom, kihúzom, légtelenítem és vissza.
Így is lett, viszont rögtön kiütött. Középen egy dudor és körülötte még 5 vagy 6. Remélem, hogy nem most leszek allergiás rá!!!
Amúgy azt vettem észre, hogy a bal oldalam kevésbé tolerálja ezt az injekciót, mint a jobb. Fura.

Este 22.30-kor beadom a repesztőt (Ovitrelle) és utána vége a szuriknak! Yeeeeeee!!!! :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése