"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. október 11., kedd

Indul a harmadik stimu

Na eljött ez a nap is, bár ezt most nem vártam annyira, mint az előző kettőnél. Ma kell beadni az első szurit (Gonal F 112,5). Még szerencse, hogy ezt kaptam, mert ennek a legjobb a tűje. Még néhány perc és be is szúrom magamnak. :)

Reggel elkezdtem szedni a Prednisolon nevű szteroidalapú gyógyszert is, aminek nem örülök annyira... Sőt... Azt hiszem ez volt az az utolsó csepp a pohárban...
Eldöntöttem, hogy ha ez sem sikerül, akkor jódarabig nem megyünk újra, főleg nem teljes stimus lombikra. Annyi  szarral tömnek, hogy az már nem egyszerű és nem szeretnék ilyen és ehez hasonló szereket szedni. Már az Adimetnél is kiakadtam, hát még most!

Meg kéne csináltatnom az altatáshoz a szokásos vérvételt és az EKG-t, de egyszerűen most nincs időm elmenni, még a beutalóért sem. Megkértem Aput, hogy legalább ezt kérje ki a házidokitól.
Jövő hét hétfőre kéne vinnem, már az első UH-ra, de nem fog összejönni! Ezen a héten két szabadnapom van (szerda, vasárnap), jövő héten hétfőn UH, valószínűleg csütörtökön megyek majd az SZTK-ba, aztán majd meglesz, amikor meglesz a lelet.

2 megjegyzés:

  1. ez furi, hogy metformin hatóanyagú gyógyszer mellé adtak Prednisolont... nekem kifejezetten megtiltották, és csak a férjemnek kellett szednie...

    VálaszTörlés
  2. Sok furi dolog van..., nem is merek belegondolni.

    VálaszTörlés