"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. október 24., hétfő

Punkció és elkeseredettség

Ma reggel 9 és negyed 10 között kellett felérni a Hegyre (én már csak így nevezem az Intézetet).
Basszus, akkora dugó volt mindenhol, hogy 8.55-kor még csak az Üllői útnál jártunk, ahol kanyrodunk balra a híd felé. Az összes Pestre bevezető út dugig, gyorsforgalmi lezárva, Üllői külső része dugig, Nagykőrösi út szintén lépésben haladt. Nem volt mit tenni, mint, hogy felhívtam a recepciót, hogy késünk 15-20 percet.
Csodák csodájára viszont, ahogy átértünk a hídon, onnan tök jól tudtunk haladni, így negyed 10-re pont beestünk.

Ma nem volt sok punkciós, velem együtt 5. 11 után már a transzferesek jöttek. Tök furi volt.

Nem Emi volt az ápoló-vigyázó nővér, hanem egy Katika nevezetű, aki be is mutatkozott és nagyon-nagyon kedves volt. Persze mindent másképp csinál, mint kiképző Emi, így nekem kellett rákérdezni, hogy hány sejtem lett.
Gondoltam 9, mert mindig ezt a számot hozom. Erre mondja nekem, hogy 13!!! Mondom wooooow, ennyi még sose volt. Na nem mintha a mennyiség lenne a lényeg!!!

Van egy új hölgy a műtőben, ő szúrta be a kanült, több-kevesebb sikerrel. Sikeres volt, mert végül beletalált egy vékony vénába (a bal kezem katasztrófa, ami a vénákat illeti), viszont pont emiatt nem volt túl kellemes. Aztán, ahogy felébredtem láttam, hogy véres a karom..., de még a csuklómnál is, pedig onnan ő letörölgette! Brrrrr...

Fura volt, hogy emlékeztem arra, amikor át kellett mászni egyik ágyról a másikra, mert sose szoktam, aztán nagyon hamar fel is ébredtem. Fél 12-kor mehettem öltözni és le megvárni K doktort.
Sajnos ő félig jó, félig rossz hírekkel szolgált. Megdícsért, hogy nagyon ügyes vagyok, hogy 13 sejtem lett, viszont a progeszteronom elszállt (ha jól emlékszem 55 lett) és így nincs értelme visszaültetni az embriókat, mert nem maradna meg a terhesség! :(( Nagyon elkeseredtem! Annyira rossz, hogy ennyi kudarc ér! Tényleg mindent megteszek, beszúrom az injekicókat, szedem a gyógyszereket, megveszek mindent horror áron és tessék.... Jó, tudom, hogy majd a következő ciklusban visszakapom a babákat, de akkor is!!!

A másik, amit én laikus nem értek, hogy, ha nem jó a terhesség létrejöttéhez a magas progi szint, akkor miért kell pótlást kapni belőle??? Ennek majd utána nézek!

Holnap 10 után kell telefonálni, hogy mennyi petesejt termékenyült meg! Remélem jó nagy számot fog mondani a biológus!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése