"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. október 26., szerda

Nem történt csoda

Sajnos, ahogy gondoltam nem indultak meg a többiek, így azt a kettő kis embrikét lefagyasztották tegnap.

Most kicsit pozitívabb vagyok, mint tegnap és nagyon remélem, hogy rendben felébrednek majd november közepén!!!

Szeretném őket visszakapni, bár Z-vel beszélgettünk, hogy akkor hogyan tovább. Az előzményhez hozzá tartozik, hogy megkérdeztem a biológust, hogy miért ez a borzalmas eredmény. Azt mondta, hogy erre sajnos még ők sem tudják a választ, hogy mitől is függ ez. Miután konkrétan rákérdeztem, hogy nem lehet, hogy az a probléma, hogy egyikünk sejtjei nem jó minőségűek, erre azt válaszolta, hogy gyenge volt a spermakép. Ezt az egészet nem értem!!! És azt honnan tudják, hogy a petesejtek jó minőségűek-e???

Szóval egyértelművé vált, hogy az ősz tényleg nem a mi időnk! Ezentúl csak tavasszal és nyáron vagyok hajlandó lombikozni!!! Ja, merthogy a spermiumok is periódikusan képződnek, egyszer így, máskor úgy...

Ma voltam "dolgozni". Azért az idézőjel, mert szerencsére megkíméltek és semmit nem kellett csinálnom. Egész nap vizet vedeltem, hogy nehogy gond legyen, mint a másodiknál. Kicsit feszít a hasam, egészen fennt a gyomromnál és az oldalamnál, estére meg alig férek a ruháimba, de ezt leszámítva egész jól vagyok. Nem mondom, hogy tökéletes, de szerintem egy-két nap és rendben leszek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése