"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. október 25., kedd

Nem jó hírek

Felhívtam a biológust, ahogy szokás a punkció utáni napon. Bíztam benne, hogy szép nagy számot fog mondani, de ami elhangzott a telefonban, arra még álmomban se gondoltam!
2
Kérdeztem, hogy 13-ból kettő termékenyült csak meg? Azt mondja a hölgy, hogy igen, eddig még csak ennyi, de lehet, hogy holnapra beindul néhány. Hát sajnos én már nem hiszek a csodákban.

Borzalmas ez az egész! Tök igazságtalan! Mi akik annyit küzdünk egy kisbabáért, miért nem adatik meg, hogy kapjunk egyet??? Miért?????

Mások akik meg mindenféle feltételekhez és időhöz kötik, azoknak bezzeg simán összejön! Esküszöm, hogy nem is tudják értékelni micsoda kincset kaptak az élettől!

Azt sem értem, hogy miért fagyasztják már ma le azt a két embriót!? Most nem látom túl nagy esélyét annak, hogy fel is fognak ébredni majd! De bárcsak ne így lenne!

Úgy látszik az ősz nem hoz szerencsét a bébi fronton. Tavaly is kettő termékenyült meg a 9-ből, bezzeg tavasszal!!! Akkor ugyanennyiből 6!
Tudtam én, hogy a tavasz és a nyár a nyerő!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése