"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. január 2., hétfő

Időpont az andrológushoz

Tudtam én, hogy a memóriám a telefonomba épült! Még jó, hogy rámcsörgött ma, mert különben elfelejtettem volna időpontot kérni dr. Szabó Ferenc andrológushoz! Legalább annyi eszem van, hogy ami fontos azt beírom a telóba, hogy legalább az emlékezzen rá, ha már nekem minden kimegy a fejemből. Gáz vagyok... :)

Néhány foglalt jelzés után végre fel is vették a telefont és nagy döbbenetemre már e hét péntekre kaptunk volna időpontot. Mivel pont dolgozom aznap, ezért inkább elhalasztottam a jövő hétre és mit ad Isten, péntek 13-ra van "behívónk"! Még jó, hogy nem vagyok babonás! Túlzottan... :)

Ma volt az első munkanapom 6 hét itthonlét után. Szerencsére elég laza volt, de nem mondanám, hogy hiányzott a meló! Nagyon jól ellennék idehaza, mondjuk úgy 3 évig... :))

Vajon ki lesz az 1000. , aki bekukkantott hozzám???????

2 megjegyzés:

  1. Ennek a digitális világnak is megvannak az előnyei ;))
    A munkával énis így voltam tegnap, szinte visszafelé vitt a lábam :)
    (1010 voltam sajna)

    VálaszTörlés
  2. január 13. péntek a szülinapom :) Nektek is szerencsét fog hozni, meglásd! drukkolok!

    VálaszTörlés