"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. január 5., csütörtök

Cici uhu

Tavaly még az sztk-s nődoki beutalt egy mell uh-ra, mert csomót éreztem a jobb cicimben, amúgy a balban is ugyanúgy és ugyanott, csak a jobb oldali eléggé fájt. Mármint az egész mellem. A mai napra kaptam anno az időpontot. Fura volt, hogy nem az sztk-ban csinálják az uh-t, hanem egy IMS nevű központban. Szimpatikus hely, kb 10 perc csúszás volt és nagyon kedves a személyzet. Persze a hab a tortán a negatív lelet! :)
Valószínűleg a sok hormontól vannak ezek a problémák és, ahogy a doki mondta, a csomósodás is.

Voltam a spinning órán! Hááát, nem mondom... elég nehéz volt. Persze csupa izomláz a testem. Könnyebb felsorolni azt, hogy hol nem fáj, mint azt, hogy hol igen!  :) Tudtam, hogy ez lesz, mert ezeknél a kötött óráknál egyszerűen lehetetlen fokozatosan kezdeni. Vagy belecsapsz a lecsóba vagy nem csinálsz semmit! Én viszont elhatároztam, hogy visszatérek a sport világába! :)
Sajna holnap nem tudok menni, mert dolgozni megyek, talán hétfőn, bár sanszos, hogy pont akkor kell majd mennem a 3. napi vv-re!

1 megjegyzés: