"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. december 16., péntek

SZTK-s nőgyógyász

Néhány napja vagy akár 1-2 hete is van már, hogy a jobb mellem fájdogál. Néha csak úgy magától, néha érintésre. Megtapiztam és felfedeztem benne egy csomót. Én úgy gondolom, hogy egy mirigy van beduzzadva, mivel a bal cicimben is érzem, na de mégsem vagyok szakember! (csak majdnem! :) )

Így és ezért esett, hogy hétfőn életemben először elmentem egy SZTK-s nőgyógyászhoz. Nem bíztam a véletlenre a dolgot, lecsekkoltam a kerületben szóba jöhető dokikat, majd a gugliban rákeresve kiválasztottam a legszimpibbet.
Dr. Kovács Péter. Sajna időpontot már nem tudtak adni hozzá, de a hölgy a telefonban nagyon kedvesen azt tanácsolta, hogy fél 8-kor már jelentkezzek be a kartonozónál, hogy még a 9-re érkező időpontosok előtt bekerüljek. Így is tettem.

Vártam, hogy szólítsanak. Már elmúlt negyed 9, majd fél 9 lett, nem történt semmi! Jaaaa, a legjobb, hogy én voltam az első!!! A doki persze késett, 8 után 8 perccel esett be a 8 órás kezdésre. Hát ezeknek mindent szabad... Gondoltam most már haladni fog a dolog. Tévedtem. Majdnem fél 9 is elmúlt mire végre elkezdte a rendelést! Velem.

Behívtak, megkérdezte a mi a panaszom, majd vetkőzzek le derékig. Megcsöcsörészett, majd közölte, hogy igazam van, ő is érzi a csomót, amiről beszéltem. Próbáltam elmesélni neki, hogy lombikos vagyok és valószínűleg a sok hormontól lehetnek ezek a problémák, de miután a második telefonbeszélgetését bonyolította le úgy, hogy meg sem várta, hogy a kérdésére mit válaszolok, úgy döntöttem, hogy befogom a szám. Ha ennyire érdekli, akkor ennyi.
Kértem, hogy adjon beutalót 3. illetve 21. napi vérvételre. Kérdi miért. Mondom, mert az orvosom szeretné kontrollálni a helyzetet. Kérdezi, mit nézessünk meg? Gondoltam, bazze te vagy a nőgyógyász, neked kell tudni, bár, ha akarod én is lediktálhatom, mert lassan a doktori disszertációmat is megírhatnám a témából! Látom írják a beutalóra, hogy női infertilitás. Mondom nem velem van a gond. Doki: akkor minek nézetnek nekem ilyet? Válasz már nem érkezett, mert kapcsolt a mobil és a vonal másik végén valaki felvette a telefont. Én meg elharaptam a mondatot. Ennyi.
Ja és persze legyek hálás, mert legközelebb csak akkor írja ki, ha a másik orvos ír egy papírt, hogy mit szeretne!
Kaptam beutalót mell uh-ra, de azt már elfelejtették közölni, hogy az nem ott az intézetben van, hanem a Váci úton és a felírt telefonszámon kell bejelentkezni.

Na ez a különbség a magán és az állami orvos között, viszont úgy voltam vele, hogy fizettem én már eleget, nem vagyok hajlandó azért is tejelni, hogy adjon valaki nekem 2-3 db beutalót.

Azt hiszem a rossz tapasztalat ellenére újból elfogok menni majd hozzá. Igazából annyira nem érdekel már, hogy kinek teszem szét a lábam, annyian láttak már. Az sokkal jobban érdekel, hogy fogászatra is el kéne mennem éves kontrollra. Na ez már kemény dió, mert amíg a lábam hipp-hopp szétdobom, a számat nem nyitom ki akárkinek! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése