"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. december 19., hétfő

Hajrá Karácsony

Jajj, annyira szupcsi-kircsi, hogy idén már nem kell mennem dolgozni, hála a körzeti dokimnak. A mostani ET után is itthon voltam, mert szerintem (és a dokik szerint is) nem tanácsos olyan helyre bemenni dolgozni, ahol percenként felcseszhetik az agyam. Ma mentem vissza a dokkerhez és szerencsére megkaptam az engedélyt, hogy itthon legyek még az év hátralévő napjaiban.

Végre egy olyan Karácsony, aminek az összes napját itthon tölthetem a családommal. Ez egyszerűen szupppppper! Lesz időm sütit sütni, takarítani, ami még hátra van és végre egyszer 24-én díszítjük fel a fát, ahogy azt kell!
Jajjjjjj annnnyira örülök! :))))
Talán életemben először az éjféli misére is elmegyek, csak mert szeretnék és nézhetem a bárgyu, de annál szórakoztatóbb filmeket a tv-ben. Csak ülök, nézek ki a fejemből, bejglit zabálok és persze a férjem is itt lesz mellettem! :D Hurrrráááá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése