"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. december 16., péntek

Időpontok

Próbáltam bejelentkezni az ajánlott andrológushoz. Persze gondoltam, hogy decemberre már nem lesz időpont, így is lett. Januárban kell majd telefonálni. Rajtam nem fog múlni, 2-án a fülemhez ragasztom a telót! :)

Nagy nehezen a mell uh-ra is sikerült időpontot szereznem. Nem volt egyszerű, mert egész délelőtt (hétfő) nem vették fel a telefont. Már kezdtem azt hinni, hogy az SZTK-ban rossz számot adtak meg, ezért a neten rákerestem az adott rendelőre és találtam még két másikat, amit szintén nem vettek fel. Mégsem ők voltak a hülyék!
Na lényeg a lényeg, hogy végül sikerrel jártam és január 5. délután 16.15-re kaptam egy időpontot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése