"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. október 29., hétfő

Lovely Zakopane

Na visszatértünk Lengyelországból. Ismét nagyon-nagyon jól éreztük magunkat, bár az apropó más volt, mint 2 hónappal ezelőtt.
Most azért mentünk, mert a sógornőmék beakarják indítani a babakocsi businessüket és ezen okból kifolyólag felkeressenek 2 gyártót. Először úgy volt, hogy csak 3 napra megyünk, de mivel nincsenek autópályák a közlekedés elég lassú. Végül abban maradtunk, hogy 4 napot töltünk kinnt, 2 éjszakát Krakkóban és 1-et Zakopanéban.
Kicsit tartottam az úttól, mert a kis uncsihúgom is jött velünk, de nagyon jól viselkedett. Szinte az egész utat végig aludta. Persze a megszokott időben meg kellett állni enni és mozogni egy kicsit.
Babáztam sokat és tologathattam a babakocsiban. Szóval most egy kicsit kielégültem, már (babakocsi)fétisileg. :))
Már nyáron elképzeltem, hogy tologatom őt a kis kocsijában Zakopane főutcáján... Álmaimban mondjuk nem esett az eső és nem fújt a szél, de így is jó volt. Olyan cuki baba. Sokat mosolyog és gügyörészik az ő saját kis babanyelvén és még mindig irtóra hasonlít a féjremre.

Zakopane megint rabul ejtett. Egyszerűen imádom azt a várost. Nem tudom pontosan megmondani, hogy miért, de nagyon bejön. Hangulatos a főutca, a fából épített házak, jó kaják vannak, hegyek, mezők, erdők stb. Még az se tudta elvenni a kedvem tőle, hogy sok helyen bunkó a kiszolgáló személyzet.
Végre tudtam venni juhsajtot is, rögtön kettőt is. Ma azt reggeliztem, háááát Issssteni finom!
A szállás ahol laktunk szuper volt. Ennél már csak az volt szuperebb, amikor hajnalban felébredtem, kinéztem az ablakon és fehér volt a táj. :)))
Másnap reggel a hóesésben elmentünk sétálni és reggelizni egy cukrászdába. Jajjjjj annyira jól éreztem magam, haza se akartam jönni. A férjem is elfelejtette a céges ügyes-bajos dolgokat, szóval jó volt kicsit kikapcsolódni.



Hazafelé egyre rosszabb lett az idő. Itthon már szitált az eső. Álmomban sem gondoltam volna, hogy másnap reggel, amikor felébredek gyönyörű hóesésre nyitom ki a szemem. Imádtam! :)

4 megjegyzés: