"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. november 16., péntek

Gastroenterológia

Ma ezt a helyet is megjártam és örömmel közölhetem, hogy a doki tök jó fej volt. A házi dokim apja és egy vicces, poénos fazon. Kiderült még, hogy az asszisztensnőt is ismerem régről. Amúgy időpontom nem volt, de mivel a fia küldött hozzá, így ma sor kerülhetett rám és nem kellett órákat várakozni.
A lényeg, hogy kaptam beutalókat a liszt, glutén, laktóz és helicobacter vizsgálatokra. El kell menni egy vérvételre és egy fújós vizsgálatra is, ami 3 órát vesz igénybe. Ez a laktózterhelés. A patikában kell megvenni hozzá valamit, amit majd viszek magammal.
Gyanítom, hogy itt is minden negatív lesz.

Amúgy kezdek beletörődni, hogy nem lesz gyerekünk és nem vagyok hajlandó több vizsgálatra menni. Elég volt. Unom már az örökös várakozást, reménykedést és a végén a pofáraesést.
Ennyi orvost végigjárni bőven sok.

Még egy támogatott lombik lehetőségünk van, azt becsülettel végigcsináljuk és kész.

És, hogy mit utálok még??? Azt, hogy akik ezeken a dolgokon vagy csak a felén is keresztül mentek és végül siker koronázta a fáradalmaikat, a baba születése után elfelejtenek sok mindent! Hogy ők hogyan éreztek egyes szituációkban, élethelyzetekben, hogy igenis voltak olyan groteszk napok, amikor minden rossz volt, még a jó is, de ezek csak pillanatnyi "elmezavarok", nem tartanak örökké. Na szóval, hogy ők aztán okosan bírálják az embert és pálcát törnek a feje fölött.
Innen üzenem minden ilyen egyednek, hogy EMPÁTIA!!! Ha nem érti, akkor egyszerűen ennyi: KAPJA BE!!! Remélem értik azok, akiknek szólt!!!
Ja! Még annyi, hogy azt írok a saját blogomba, amit csak akarok és akkor, amikor csak akarom!!!

9 megjegyzés:

  1. Szerintem is kapja be, nem tudom ki ről van szó, de tudja meg, hogy a "túloldalról" is ezt gondolom.

    VálaszTörlés
  2. Ízi rájder Gigi:))Utálom az ilyen embereket Én is!Van belőlük igen!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Én nem értem, tehát nem nekem szólt....:)))) de egyetértek, az ilyenek bekaphatják! ;)

    VálaszTörlés
  4. Tok gaaaaaaaaaaz, aki ilyen "amnezias"!!! Csak kemenyen Gigikem :-)
    Igazad van a vizsgalatokrol. Egyszeruen belefarad az ember...

    VálaszTörlés
  5. Jaj, beszólt valaki? Sokan tényleg gyorsan felejtenek :(
    " El kell menni egy vérvételre és egy fújós vizsgálatra is, ami 3 órát vesz igénybe. Ez a laktózterhelés. " Többet a laktózról, lécci!!!! milyen vérvétel, iylen fújás, hol, ki írta föl, stb.? minden részlet érdekel!! És persze a glutén is érdekel!
    Ne add fel.. most kicsit le vagy ülve, de majd visszatornázod magad.. kemény csaj vagy!

    VálaszTörlés
  6. Ami nekem sokáig fájt: azok papolnak a türelemről, akiknek semennyit sem kellett várni...

    VálaszTörlés
  7. Igazad van, kapják be!
    Nekem nagyon rossz volt, mikor még én próbáltam egy ilyen valakire tekintettel lenni és nem tudtam neki azt mondani, hogy kapja be, inkább nem mondtam semmit, mert nem is hittem a fülemnek, miket beszélt!

    VálaszTörlés
  8. Nem veszem magamra, mert én nem írtam semmit:-) De tény, hogy nekem is sok dolgot, mintha egyszerűen kitöröltek volna az agyamból. Remélem hamarosan te is átesel egy ilyen "agymosáson";)

    VálaszTörlés