"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. november 23., péntek

Laktóz terhelés

Ma ez is lezajlott. Azt hittem, hogy soha az életben nem szabadulok ki az sztk-ból. Reggel 8-ra kellett mennem és 12 körül jöttünk el (Apukámmal, mert olyan jó fej, hogy mindig elkísér! IMÁDOM!).
A vizsgálat maga abból áll, hogy egy digitális szondaszerű gépbe kell fújni 22 percenként, összesen 8-szor. Az első után meg kell inni az 50g laktózból és 3 dl vízből álló koktélt. Akinek durva laktózérzékenysége van, már a második fújásnál brutál értékeket kap. Nekem hála az égnek semmi bajom, végig 1-2 körüli értékek jöttek ki.
A laboreredményeim is megérkeztek, kivéve a cöliákiát (remélem jól írom), ami a lisztérzékenységet vizsgálja. Ez csak 1 hónap múlva lesz kész.
Helicobacter is nega lett. Egészséges vagyok és úgy is érzem magam! :)

Ezennel ünnepélyesen kijelenthetem, hogy befejeztem a lombik miatti orvostól-orvosig járást. Kész, ennyi volt, ez volt az utolsó!!!! Minden oké velem, nincs értelme tovább kutakodni.
Én mindent megtettem a cél érdekében, nincs lelkiismeret furdalásom, de egyszer abba kell hagyni és ez a pillanat most jött el és köszönöm jól érzem magam! Sőőőőőt! :))))

Az is megfordult a fejemben, hogy abbahagyom ennek a blognak az írását, de végül meggondoltam magam és úgy döntöttem, hogy az utolsó lehetőségünket még nem hagyom ki a sorból, hogy teljes legyen a kép.

Nov. 27-én megyünk K dokihoz, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit fog tudni mondani!!! Egyelőre kicsit kiábrándultam belőle, de csak azért, mert még mindig nincs babánk. Amúgy egy tündér, imádom meg minden... csak nekünk még mindig nem csinált gyereket!

8 megjegyzés:

  1. Gigi, ezt mintha Én írtam volna;-))Én is abba hagytam minden vizsgálatot, elmegyek az utolsóra Krizsához...oszt annyi

    CSIBU

    VálaszTörlés
  2. Nehogy itt hagyj minket! :-)
    Haha nekem annak idejen 16eve a laktoz vizsgalatnal mar a terheles elott kiakadt a szerkezet, igy visszagondolva a f@szom tudja miert kellett meginnom azt a gipsz izu sz@rt. ja tudom mar hogy a brutal fosasommal eldugaszoljam a Budai Gyerekkorhaz szennyviz rendszeret :-):-):-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A protokoll az protokoll, még ha az első percben is látszik már az értelmetlensége! ;)

      Törlés
  3. Gigi, ne hagyj magunkra minket.. drukkolunk Neked és szeretnénk majd osztozni az örömödben! :)

    VálaszTörlés
  4. Gigi, én amondó vagyok, hogyha kiábrándultál az orvosodból, akkor keress mást, hallgass meg más szakembereket. Egyrészt, mert több szem többet lát, másrészt ha netalántán a következő beavatkozás sem sikerülne, akkor ott motoszkálna benned, hogy mi lett volna ha esetleg más szakvéleményét is kikérted volna. Ne érts félre, én vakon megbízom a Sztárdokkerben, de ha egyszer eljutok oda, hogy meginog ez a bizalom, akkor tuti elmegyek máshoz is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem ábrándultam ki belőle, csak sajnálom, hogy nekünk nem tud gyereket csinálni. Az orvosváltás kizárva, nekem már nincs kedvem máshol előről kezdeni az egészet. Ő elég jó doki, ha ő nem tud velünk mit kezdeni, akkor senki!

      Törlés
  5. Gigi! Nem szabad itt hagynod bennünket! Ez parancs! :)
    Ölellek

    VálaszTörlés
  6. Gigi!!!!remélejük ez az utolsó dobás majd sikerül!!!!És nehogy abbahagyd a blogírást!

    VálaszTörlés