"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. november 24., csütörtök

Telnek a napok

Szerencsére elég gyorsan telnek a napok, nem úgy, mint az előző beültetés után. Na akkor csak vánszorogtak és állandóan az eredményen agyaltam. Most szerencsére van elég program, persze direkt így alakítottam és a sógornőm is itthon van, így néha vele is tudok menni ide-oda.

Amúgy semmi tünetem nincs. Néha fáj a hasam, de ez lehet, hogy attól is van, hogy hétfőn voltam utoljára nagy wc-n. Brrrr...

Ma voltam a barinőmmel (L) shoppingolni, így tök jól telt a nap, főleg, hogy reggelre szép fehér lett mindent. Na nagy hó nem esett, csak épphogy, de így is csudaszép minden! Szóval jókedvűen telt el ez a nap is. Ééééés... még vonatoztam is, mert azzal mentünk be a Köki terminálba! Wooow... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése