"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. november 29., kedd

Érzések

Nem tudom eldönteni, hogy azért fáj a hasam, mert még mindig nem rendeződött teljesen a székrekedéses problémám vagy azért, mert valami történik odabennt, mármint baba fronton és nem barna maci terén. :)) Biztos csak én vagyok ilyen béna, de nem tudom megkülönböztetni. Mások basszus még azt is megérzik, hogy mikor van peteérésük, én még most se tudok különbséget tenni a hasfájások között. Gáááz vagyok.

Amúgy nem igazán adok semmiféle tünetre, ha egyáltalán vannak. Ha vannak az se jelent semmit és ha nincsenek az se! Na ezt jólmegaszondtam! :))

Szóval várok, csak várok!

Remélem hétfőn csodaszép zebrás teszttel örvendeztetem meg magunkat! Ha nem..., jöhet a diliház!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése