"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. november 16., szerda

November 15.

Ma voltunk a Hegyen. Ma van a ciklusom 11. napja, így K doki csinált egy uh-ot, hogy megnézze mi a helyzet odabennt. Minden szuper, szép tüsző fejlődik a jobb oldalon, méhnyálkahártya (mnyh) 7mm.
Teljesen elolvadtam a doki kedvességétől. Bár a lelkemre kötötte, hogy maradjon titok, de azért ide csak leírom, hogy mi történt. Felajánlotta, hogy a fagyis babákat, ha visszakérjük és kifizetjük a fagyi ET díját, akkor nem veszik el ez a 3. lombiklehetőségünk, tehát, ha nekifutunk ismét, újra a harmadik lesz! Ez tök jó és nagyon tetszik nekem ez a hozzáállás! Most úgy érzem, hogy tényleg figyel ránk!

Rákérdeztem erre a magas progi szintre! Megmondtam, hogy én a józan paraszti eszemmel nem értem, hogy miért volt baj ez, hisz ET után úgyis kaptam volna pótlást.
Azt felelte, hogy a legutóbbi konferencián felmerült egy olyan kutatás vagy megfigyelés eredménye, miszerint az ET előtti magas progiszint nem éppen kívánatos. Tehát jó, hogy magas volt, de rossz időben volt magas.

De!!! Most például megint nem vettek vért, hogy egyáltalán ránézzenek a hormonjaimra! Lehet, hogy most is magas ez a szint! Na és akkor most mi van???

Az egyik kolléganőm, nem mellesleg sorstárs is, ma elárulta a titkát, hogy a második sikertelen lombik után, spontán babát vár! Érdekes, de nem éreztem irígységet és semmi rosszat az irányában, sőőőt! Nagyon örülök neki, hogy összejött! :D
Holnap kell beadni a tüszőrepesztőt és hétfő délelőtt 10-kor telefonálni, hogy felébredtek-e a babácskák.
Én nagyon bízom bennük, hogy mindeketten szépen tovább osztódnak!

A másik dolog, amiről még beszéltünk, de egyelőre gondolni sem akarok rá, a donorsperma! Ezzel meglehetne nézni, hogy a petesejtek gyengék vagy a spermiumok! Na erre nem is pazarolok több szót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése