"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2011. augusztus 2., kedd

Első konzultáció, 2010. április 1.

Végre elérkezett a várva-várt nap. Mehettünk a Kaáliba.
Sok sorstársamnak köszönhetően, nem teljes analfabétaként indultunk az első beszélgetésre, hanem a szokásos alapvizsgálatok eredményei már a kis pink mappánkban figyeltek. (Sosem gondoltam volna, hogy ez az irattartó egyszer ilyen vastag lesz.)

Tudtuk, hogy ebben az intézetben a külsős sperma eredményeket nem fogadják el, a sok rossz tapasztalat miatt. Szóval hiába vittünk egy csomó leletet, mégis volt néhány, amit még meg kellett csináltatni. Többek között ez a spermiogram, plusz egy kromoszóma vizsgálat a férjemnek és nekem egy három pontos terheléses vizsgálat, ahol az inzulint is nézik.
Sajnos ez utóbbit sokan nem tudják TB-re megcsináltatni, de nekem véletlenül sikerült. Persze kellett hozzá Apukám és némi szerencse is. Apu cukorbeteg, így muszáj járnia a helyi diabétesz központba.
Mivel az SZTK-ból elzavartak minket, hogy ilyen terhelést ők nem csinálnak és különben is a beutaló se jó erre, Apunak eszébe jutott, hogy mi lenne, ha elmennék a diabéteszesekhez.
Elmentünk, kedvesek voltak, sőt még azt is lediktálta a doktor nő, hogy mit irassak a beutalóra, hogy megcsinálhassák nekem a vizsgálatot. Le a kalappal előttük és egy doboz bonbonon kívül semmit nem voltak hajlandóak elfogani. Ilyet se láttam még!!!

Az eredmény nem lett túl fényes, bár ott a központban azt mondták, hogy jók az értékek.
Na a Kaális dokim már nem repesett ennyire az örömtől. Rögtön kaptam Adimetet, persze úgy, hogy megkérdezte, hogy bevállalom-e. Miután némi fogyást is beígért, ha szedem a bogyót, rögtön igent mondtam.
Sajnos a gyomrom nem igazán bírta a gyógyszert, így hamar leálltam vele és a doki sem erőltette.

Z-nek is jók lettek a vizsgálati eredményei, így szabad utat kaptunk a lombikhoz!
Itt jött az első hideg zuhany!

Megkaptuk a beültetés körülbelüli időpontját. Szeptember!!!????
Azt hittem, hogy leesek a székről. Már így is majd egy év telt el azóta, hogy babát szeretnénk és még mindig várjunk felesleges 4-5 hónapot??
A magyarázat a nyár volt. Hogy meleg van, hogy ilyenkor a férfiaknak amúgy is rosszabb a spermaképük stb. Szerintem a legnagyobb baj a szabadságolásokkal volt. Nem is értettem ezt a "katonás" magyarázatot, amikor lombikbabáról beszélünk. A férfi leadja a mintát és ők kiválasztják az egészséges spermiumokat. Nem kell több, mint ahány petesejtje lett az embernek. Esetemben 9. Azóta se értem ezt a kifogást.

Kezdő motorosként beletörődtünk ebbe az időpontba és vártuk, hogy elteljen a nyár.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Megírnád nekem, hogy milyen vizsgálatokat kért tőletek a doki lombik előtt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      3. és 21. napi hormonsor, egy sima labor, Aids, Hepatitis B, C, tüdőszűrés, azt hiszem kb ennyi. Utána nézek és, ha kimaradt valami megírom! :)

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm!!!

      Dóri

      Törlés