"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2013. január 2., szerda

Az első...

... bejegyzés 2013.-ban. :)

Ma nagyjából visszatért minden a megszokott kerékvágásba. Azért nagyjából, mert a férjem még itthon van, csak hétfőn kezd dolgozni. Én reggel végre-végre a konditeremben kezdtem egy jó kis tornával. Annyira hiányzott már!!! Ez a sok össze-vissza kajálás nem múlt el nyomtalanul. Sajnos. Szerintem 2 kg-t bizti felszedtem, de nem is tettem semmit annak érdekében, hogy ez ne így történjen. Sőőőt! Szilveszterkor chipset (amit nem szeretek) zabáltam plusz ropit és édes pezsgőt ittam hozzá! Kirúgtam a hámból, naaaahhh. :) Jah és sajnos észrevettem a hűtőben, hogy Z hozott lágy kekszdarabos krémtúrót, amit ezer meg egy éve nem ettem, így még az is lecsúszott éjfél után... :))))

Fitness órán amúgy sok az új arc. Gondolom az Újévi fogadalom hozta le őket edzeni. Valahogy én is így tértem vissza tavaly ilyenkor és hála az Égnek egy jó kis csapatban találtam magam. Szeretek oda járni, van egy pár igazán normális csaj és az órák is tök jók! Kíváncsi vagyok, hogy a most csatlakozók közül hányan maradnak egy hónapnál tovább!? :D
És íme egy kép, amiről beszélek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése