"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. december 6., csütörtök

Ótvar, bunkó banda

Nem, most nem az orvosokról, a kormányról és az egészségügyről írok, hanem a cégről, ahol dolgozom.
Idén január első hetében jubiláltam a cégnél. Pontosan 5 éve (azaz már majdnem 6) dolgozom itt. Ma volt egy állománygyűlés, ahol évértékeléses beszéd és jutalom osztások voltak. Ahova a cég mindenkit szeretettel meghív, de a lábjegyzetben olvasható az is, hogy a részvétel kötelező! Pffff...
Nah szóval elkezdték kihívni az 5. évüket betöltött dolgozókat és már vártam, hogy engem szólítanak, ehelyett tovább haladtunk a névsorban és lassan vége is lett a díj-jutalom osztásnak. Mondom a közvetlen felettesemnek, hogy én kimaradtam a névsorból, erre ő, nekem nem akarják kifizetni a nyamvadt bruttó 25 ezer Ft-ot, mert sokat voltam betegszabin, de ő még megpróbál "futni" egy kört ez ügyben. Elkerekedtek a szemeim, de beláttam, hogy ez van, van ilyen is. De az, hogy egy rohadt emlékplakettet is sajnálnak tőlem, ez kiverte a biztit. Odamentem a HR igazgatóhoz és mondtam neki, hogy lemaradtam a listáról. Megnézte, hogy valóban nincs rajta a nevem és azt mondta, hogy biztos azért nem adták le, mert úgy volt, hogy nem jövök. Mondom az előbb a főnököm azt mondta, hogy azért nem szerepelek a listán, mert sokat voltam beteg. Na erre ő is meglepődött és azt mondta, hogy szerinte megfogom kapni, ami jár.
Ami nem mellesleg csak adható, de nem kötelező! Na ezek után kíváncsi leszek...
Amúgy még nem tudom eldönteni, hogy ki nem mond igazat nekem. A főnököm vagy a HR igazgató. Idővel ez is kierül majd!

2 megjegyzés:

  1. jaj, ez gáz.. de hátha a HR igazgató mond igazat, és csak nem számítottak Rád..

    VálaszTörlés
  2. Sztem mindketten kamuztak. A főnököd csak azt mondta, ami nyomja a lelkét (végre a szemedbe vághatta, bár másra fogta). A HRes meg hirtelen ezt találta ki, amíg utánanéz.
    Túlságosan rosszindulatú vagyok (védelmemre szolgáljon, hogy volt már sok munkahelyem)?

    VálaszTörlés