"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. december 20., csütörtök

Cöliákia eredmény

Vagyis nem vagyok glutén érzékeny sem, amit azért sejtettem valahogy.

Fülöppel kapcsolatban még mindig nem döntöttem és nem is tettem felé egy lépést sem. Majd talán januárban, bár kedvem és türelmem sincs már ehhez az egészhez!
NEM AKAROK TÖBB ORVOST! Pont.

Végül az 5 éves bónuszomat nem kaptam meg a cégtől, a betegállományomra hivatkozva. Erre én csak annyit kívántam nekik magamban, hogy költsék gyógyszerekre. Ennyi.

Amúgy jól vagyunk, jól érezzük magunkat és ha a holnapot túléljük (mert ugyebár jön a világvége), akkor hamarosan Karácsony! :) Semmi hangulatom nincs, de azért várom. Hozzánk mondjuk már megjött a Mikulás, Jézuska, Három Királyok és társaik, szóval a férjemmel már nem ajándékozzuk egymást, de azért jó lesz együtt tölteni a 25-26-át.



3 megjegyzés:

  1. És az elmúlt 5 éveddel mi újság? Vérlázító! Hogy szeretem az ilyeneket! :(
    Kellemes időtöltést nektek ;)

    VálaszTörlés
  2. Békés, Boldog Ünnepeket! (azért is)
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. ez miylen gáz.. és a HR igazgató így szembehazudja az embereket? ez szép :(
    Regenerálódj, pihenj, és bízzunk egy jobb és boldogabb új évben!

    VálaszTörlés