"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. december 30., vasárnap

Csokiszökőkút

Jesssszusom.... én mindjárt rókázok!!! Ezt a mennyiségű édességet, amit az elmúlt napokban megettem ép ésszel fel sem lehet fogni! Erre most rájött még egy csokiszökőkutas parti nálunk néhány barátunkkal. A legjobb az egészben, amikor el kell mosni a gépet. Nah ott aztán több csoki van, mint amit addig megevett az ember! Jó érzésű asszony ilyenkor ugyebár nem hagyja kárbaveszni a mennyei mannát, így hát nekiáll lenyalogatni az alkatrészeket és ez az i-re a pont, ami után már mozdulni sem tud. Így vagyok most ezzel én is! :))) Nem akarok édességet látni mostanában!!! Brrrrr pfffff....
Ez az elmúlt pár nap tutira rám rakott minimum 2 kg-t és még tornára sem tudtam menni.... Teljesen kivagyok...!!!

2 megjegyzés:

  1. Gigi, ezt akár én is írhattam volna:DDD

    VálaszTörlés
  2. Ugyanígy tele vagyok én is. Alig várom az első tornaórát és az igazi diétázós napokat.

    VálaszTörlés