"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. április 5., csütörtök

Pitypang fitness

Azt hiszem K doki büszke lenne rám, mert abszolút kimerítem a "mozogni, mozogni, mozogni" tanácsát. :)

Kedden és ma is voltam spinningelni, nagyon jól esett. Legalább ebben az egy órában, plusz a jövés-menés, nem agyalok. Komolyan, ebben az egész lombikos dologban ez a két hét a legrosszabb és legidegőrlőbb!
Nekem még egy hetet kell(ene) várnom az eredményre. Egyelőre nem döntöttem el, hogy csütörtök helyett kedden teszteljek-e, de nagyon valószínű, mivel csütörtök már munkanapom lenne, ha nem lennék babás!
Arra is gondoltam, ha nem mutat a teszt semmit, akkor felmegyek egy hcg vérvételre. Csak úgy utálom hallani, hogy sajnos nem sikerült!
Na de most, sikerülnie KELL!!!

A mozgáshoz visszatérve, Z-vel két napja a kutyatejeket irtjuk a fűből! Nem mondom bazi sok van, szerintem soha nem érünk a végére vagy, ha igen, nem marad fű! :D
Azért a hajolgatást, görnyedést nem viszem túlzásba! No para! ;)

Úgy döntöttem, hogy holnap elmegyek K2 Hikingra, legfeljebb, ha nagyon nehéznek találom, akkor leállok. Ennyi... :)


1 megjegyzés: