"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. április 9., hétfő

Miért??? (ET+11)

Miért pont mi? Miért szivat minket ennyire az Élet? vagy Sors? vagy akármi?? Ez volt az ötödik beültetésünk és ebből a sok kis életkezdeményből még egyetlen egy sem tudott megtapadni! Kinyírtam már 11 embriót! Tömeggyilkos vagyok!

Mit csinálok rosszul? Volt már, hogy pihentem, csak a legfontosabbakat csináltam meg itthon. Aztán volt, hogy éltem az életem normálisan, kímélő üzemmódban, most meg sportoltam is, elvoltam, nem idegeskedtem, pozitívan gondolkodtam, "beszélgettem" a gyerekekkel, sőt még a Nap energiáját és az Univerzumét is magamba szívtam. (Tiszta hülye vagyok!)  Egyik sem jött be! Lehet, hogy legközelebb tényleg végig kéne feküdni az egészet? De akkor a dokim miért mondja folyton, hogy mozogjak? Én már nem értek semmit!
Nem tudom mit kéne másként csinálni!

Hogy miért írtam mindezeket? Ma délután már elkezdtem barnázni, brutál görcsök közepette! Nálam sajnos ez már a jele a mensinek, ami szerintem a holnapi nap folyamán megérkezik. Utálom!!!
Tegnap már gyanús volt, hogy elfogott az édességfalási roham. Most már tudom, nem véletlen...

Köszönöm mindenkinek a bíztatást, drukkolást, de sajna ez most nem jött össze nekünk! Ne menjetek messzire, mert a következőnél is számítok rátok!!! Köszönöm, hogy vagytok!!!

16 megjegyzés:

  1. Drága Gigi, azért csinálj egy tesztet! Sajnàlom!!!

    VálaszTörlés
  2. Gigi, Draga! Eloszor is ne beszelj butasagokat, amugy azert meg vard meg a hivatalos napot es ne hagyd abba az utrot.
    Te mar a barnazasnal is gorcsolsz? Ez mindig igy van? En ha barnazok is par napot, a gorcsok csak az elso igazi nap jonnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már mindent abbahagytam, beszéltem a dokimmal is. Nekem amúgy soha nem fáj mensi előtt a hasam. Pici barna, aztán másnap gyerünk. Köszi a drukkokat!

      Törlés
  3. Gigi, még ne add fel csinálj egy tesztet!Van hogy a nyálkahártya egy pici része válik csak le, de nem az ahol a babák vannak!

    VálaszTörlés
  4. Gigi én még szorítok, azt mondják, hogy az ET+12. napi teszt mutat csak biztosat. Bella

    VálaszTörlés
  5. Gigi, még én sem adnám fel. Nekem is volt olyan terhességem, ahol még teszt előtt is azt éreztem, mindjárt meg fog jönni, olyan is volt, ahol véreztem és azt mondták ez normális. A kismamák 25% szokott vérezni terhesen és állítólag ez normális (csak ezt sajnos sehol nem reklámozzák). Remélem Te is ebbe a 25%-ba esel.
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Gigi! Tarts ki még egy kicsit!!! Drukkolok nagyon!!!

    VálaszTörlés
  7. Gigi! Nagyon-nagyon szorítok Neked, és arra kérlek, még ne add fel! Előfordulhat,hogy a terhesség alatt is megjön a mensi, drukkolok nagyon-nagyon!
    npgy

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, hogy itt vagytok és bátorítotok! A teszt full negatív lett és Piri is teljes erőbedobással megkérkezett, szóval ez ennyi volt.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon, nagyon sajnálom Gigi !!!!
    Niki

    VálaszTörlés
  10. Gigikém!
    Erre nincsenek szavak... :(
    Ölellek

    VálaszTörlés
  11. Gigi, annyira sajnálom!!!Tudom, hogy most nehéz, de fel kell állni és továbbmenni, és soha-de soha fel nem adni!!!!
    Eszter

    VálaszTörlés
  12. Ölelés!!! Bella

    VálaszTörlés
  13. Affrancba! Sajnálom, Gigi!

    VálaszTörlés