"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. július 21., szombat

Pirire várva...

Már nem is tudom, hogy hányadjára várom Piroska érkezését! Mert "ő" azt fogja jelenteni, hogy ismét elindulunk a babánk felé (remélem ő is felénk), ismét elkezdődik egy újabb lombik, elkezdem szedni a fogigátlót. Tök jó, hogy van itthon, de sajna áprilisban lejárt, így dobhatom ki a másfél levelet.

Nagyon pozitív vagyok, mint már annyiszor korábban is! Úgy érzem ez lesz a mi időnk! Most megfog foganni egy gyönyörűséges kisfiú!

Én mindig is lányos anyukának éreztem magam, egy fiúcska sose jutott eszembe, mint potenciális gyermek! :) (Húúú de hülyén hangzik.) Hanem, amikor a Krioban voltunk, jött egy fura érzés, hogy most sikerülni fog és egy kis kukis utód fog születni! :D Jajj, már alig várom!!!

Egy kis megjegyzés Krettynek: esküszöm, hogy nem azért írtam ezeket, mert neked is hasonló gondolataid vannak, csak te adtad az erőt, hogy én is kimondhassam, ez esetben, leírhassam! Szóval köszi! :)

Amúgy semmi nem történik mostanság velünk. Épp szabin vagyok, de a férjem dolgozik állandóan, így én már kezdek marhára unatkozni. Hiába a ház, a kert, akkor is. Vágyom valami változatosságra. Jó lenne elmenni valahova, akár csak egy napra is.
Most ráadásul még jó idő sincs, hogy pancsolhassak a medencében... Pffff....

3 megjegyzés:

  1. Gigi, hát ez tök jó!!!! Hajrá kukisok!!!

    VálaszTörlés
  2. Gigi: nagyon drukkolok a kis kukishoz, és kívánom, hogy hamar meglátogasson piri is!!!

    Gitta

    VálaszTörlés
  3. Legyen ahogy szeretnéd és ahogy most érzed! Drukkolok! :)

    VálaszTörlés