"Az embert nem a fájdalmak ölik meg, hanem a remények, amelyekben csalódott." (Honoré de Balzac)







2012. július 2., hétfő

Egy kis életjel

Gondoltam írok néhány sort, hogy nem vesztem el, nem tűntem el a süllyesztőben! :)

Élek és virulok! Imádom a nyarat, bár ez a bazi meleg már nekem is sok! A medencénkben 32 fokos a víz... pfff....
Gyorsan telnek a napok, sajnos ez az évszak nagyon hamar véget ér és ismét itt a tél, az agyalások időszaka. Na azt nem szeretem!

Megvolt a szokásos éves fősulis "osztálytalálkozónk" Velencén. Azért az idézőjel, mert sajna csak 6-an tudtunk elmenni, de így is jó volt. Teljesen más, mint máskor korábban. Ezt hívhatnám úgyis, hogy Nyugdíjas buli, mert a medencében való riszáláson kívül nem is táncoltunk. Na ez gááááz! Ja és a hab a tortán, hogy nem is ittunk! Eddig ilyen nem fordult elő! Szinte minden évben jókat riszáltunk és vedeltünk valami alkoholt! Fura is volt, de azért jól esett megint eltölteni ha nem is két napot, de majdnem teljes 24 órát a régi osztálytársakkal. Reggel, mint egy nagy (na jó, csak 6 fős) család körbeültük az asztalt, természetesen alvó ruciban, smink nélkül és ez senkit nem zavart. Jókat rötyögtünk és filozofáltunk az élet nagy dolgain.
Úgy döntöttünk, hogy ismétlés a tudás anyja, tehát szeptemberben újabb tali, ugyanott és megpróbálunk már péntek délután lemenni, így két éjszakánk és két napunk lesz együtt! Juhhhééjjjj, már alig várom! Remélem akkor is ilyen szuper időnk lesz!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése